Scriptler , Ücretsiz Asp ,php Site Scriptleri Freeware scripts

Dokeos php e-egitim scripti

Dokeos web tabanlı e-eğitim, ders yönetim sistemi  aracıdır. Gpl tarafından yayınlanan bedava kullanılabilen bir araçtır. Uluslar arası kullanılabilir bir yapıda tasarlanmıştır. Eğitimci ve öğrenci için içerik yönetim hizmeti de sunmaktadır. Ders yönetimi ile ilgili kısımları konu dağıtımları, takvimleme, ilerleme takibi, yazı/ses ve video ile chat, test yönetimi ve kayıt alma olayları gerçekleştirebilmektedir. Şu anda 31 dili içeren araç binlerce organizasyon tarafından kullanılmaktadır.


Dokeos‘un temel avantajı ise, kullanıcı kolay yapısı ve esnek sistemidir. Kolay kullanılabilir yapısı ile iyi öğretim için temel araç olmak hedefindedir. Böylece kullanıcılar araçla daha az uğraşarak öğrenmeye daha çok zaman ayırabilirler. Dokeos PHP ile geliştirilmiştir ve MySQL veritabanı kullanmaktadır

Scripti İndir
web:http://www.dokeos.com

Hiç yorum yok:

adcash

Adbox